Sista passet

För ganska exakt tre år sedan gjorde jag något läskigt som jag är väldigt glad över idag. Jag hade tränat någorlunda regelbundet på Friskis & Svettis i ett eller två år, när jag såg en lapp om att dom letade efter nya jympaledare. Jag bestämde mig för att ansöka och ett halvår senare höll jag mitt första egna jympapass.

Jag gick från att vara den som alltid stod längst bak för att slippa synas, i så pösiga kläder som möjligt, till att hoppa runt i mitten klädd i tight röd outfit och skrika träningsorder. Jag vågade inte riktigt, men jag gjorde det ändå, och det har sedan dess varit något av det roligaste jag vet!

Men, nu är det dags för ett nytt kapitel. Det går inte längre ihop med resten jag ägnar mig åt, så imorse ledde jag mitt sista jympapass! Blandade känslor. Det har gett mig otroligt mycket, men nu är det dags att gå vidare :)

Förra sommaren, körde utejympa för ca 200 personer i strålande väder!


Kommentarer
Postat av: Klokegård - Designa ditt Liv!

Wow, vad häftigt! Rockstjärnestatus åt att utmana dig själv!

2011-06-18 @ 22:51:35
URL: http://karvegardkonsult.blogspot.com/
Postat av: proofreading

In my opinion such kind of free rest is really wonderful opportunity to feel better!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0